با بنگاه داري بانكها در این برهه زمانی موافق هستم. باید بنگاه داري بانکها صورت گیرد. ما باید آگاه باشیم که در چه وضعیت اقتصادی هستیم و موقعیت پیشرفت و توسعه ما چگونه است. با بنگاه داري بانکی است که میتوانیم محرکهای بزرگ اقتصادی را طراحی...